0

Vývoj Microsoft Flight

Václav Dajbych | publikováno 11. října 2011

V srpnu 2010 byl oznámen záměr vydat další verzi úspěšné hry Microsoft Flight Simulator. Jak ale vývoj probíhá a proč nový simulátor ještě není?


0

Windows 95 až 8: cesta ke Start Screen

Martin Šimeček | publikováno 10. října 2011

Na blogu Building Windows 8


0

Přednáška: Jak vydělávat na Windows Phone Marketplace

Martin Šimeček | publikováno 10. října 2011

První přednáška zimního semestru se


0

Top 10 must-see IE videos from Build 2011

Václav Dajbych | publikováno 24. září 2011

Even if you are there you have no time to see everything you want. Build conference in Anaheim, California this year brought tons of interesting information about Windows platform. Internet Explore...


0

Windows 8 nově s WinRT

Václav Dajbych | publikováno 16. září 2011

Windows 8 obsahuje nové API, Windows Runtime, které dovoluje používat HTML ke stejnému účelu jako XAML a JavaScript k totožnému záměru jako C#.


0

Nácvik navádění od radiomajáku k radiomajáku

Václav Dajbych | publikováno 29. srpna 2011

Když jsem poprvé začal s leteckými simulátory, obvykle jsem vystoupal do virtuálního nebe a prostě létal kolem letiště, ze kterého jsem vzlétl. Procvičil jsem si vzlet, přistání a „létání kolem sto...


0

F# courses and talks (Autumn 2011)

Tomáš Petříček | publikováno 26. srpna 2011

The end of the summer holiday season is getting closer. Luckily, I was in Prague last week so I actually noticed there was summer this year! After a few quiet months, the autumn is going to be qui...


0

Programming with F# asynchronous sequences

Tomáš Petříček | publikováno 11. srpna 2011

In F#, we can represent asynchronous operations that do not block threads and eventually return a value of type 'T using asynchronous workflows Async<'T>. Asynchronous workflows can be easily c...


0

Real-World F# Articles on MSDN

Tomáš Petříček | publikováno 10. srpna 2011

More than a year ago, Mike Stephens from Manning (who was also behind my Real-World Functional Programming book) asked me if I'd be interested in collaborating on a project for MSDN. The idea w...


0

Boeing 737-800 manuál pro Flight Simulator X

Václav Dajbych | publikováno 10. srpna 2011

Detailní popis kdy přepnout který spínač, jakou udržovat rychlost v závislosti na výšce a vysvětlení komunikace s věží letiště a řízením letového provozu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  >