0

Herní 3D engine pro Windows Phone 7 – bakalářka ke stažení

Tomáš Slavíček | publikováno 10. prosince 2011

Přibližně poslední rok jsem programoval (a poslední tři týdny sepisoval) bakalářku na téma herní 3D engine pro Windows Phone 7. Včera jsem ji dokončil a odevzdal. Dávám ji k dispozici ke stažení, m...


0

WPF–CustomControl–WatermarkedTextBox

Lukáš Kubis | publikováno 5. prosince 2011

V dnešním článku si ukážeme jak napsat vlastní “WatermarkedTextBox”. Jedná se o klasický TextBox, který je rozšířen o vodoznak (doplňující informace co se zde má např. vyplnit). Začínáme Ve VS vy...


0

Jak vytvářet doplňky pro Internet Explorer, díl 1

Václav Dajbych | publikováno 5. prosince 2011

Internet Explorer lze rozšířit mnoha způsoby. Je možné přidávat položky do nabídek, vytvářet vlastní panely, samostatná tlačítka na panel příkazů nebo vytvořit akcelerátor. Protože se doplňky, až n...


0

Jak vytvářet doplňky pro Internet Explorer, díl 2

Václav Dajbych | publikováno 5. prosince 2011

V pokračování článku o vytváření doplňků pro IE si ukážeme, jak přistupovat ke cookies prohlížeče a nenutit uživatele přihlašovat se zvlášť na webové stránky a zvlášť do doplňku prohlížeče. Déle ja...


0

F# Math (IV.) - Writing generic numeric code

Tomáš Petříček | publikováno 27. listopadu 2011

Generic numeric code is some calculation that can be used for working with multiple different numeric types including types such as int, decimal and float or even our own numeric types (such ...


0

F# Math (III.) - Defining numeric types

Tomáš Petříček | publikováno 24. listopadu 2011

In this article, we define an F# numeric type for calculating in the modular arithmetic (also called clock arithmetic) [1]. Modular arithmetic is used for calculations where we want to keep a...


0

F# Math (II.) - Using matrices for graph algorithms

Tomáš Petříček | publikováno 9. listopadu 2011

In the previous article of this series, we looked at complex and BigRational, which are two numeric types that are available in F# PowerPack. Aside from these two, the PowerPack library al...


0

F# Math (I.) - Numeric types in PowerPack

Tomáš Petříček | publikováno 2. listopadu 2011

In this article, we'll briefly look at two numeric types that are available in F# PowerPack. The type complex represents complex numbers consisting of real and imaginary parts. Both parts are...


0

F# Math - Numerical computing and F# PowerPack

Tomáš Petříček | publikováno 2. listopadu 2011

This article is the first article of a series where I'll explain some of the F# features that are useful for numeric computing as well as some functionality from the F# PowerPack library. Most...


0

WPF - Markup Extensions

Lukáš Kubis | publikováno 17. října 2011

Markup Extensions umožňují rozšířit funkcionalitu XAMLu. WPF již obsahuje vestavěné Markup Extensions jako je např. NullExtension, StaticExtension, Binding apod. Tyto rozšíření poznáte jednoduše, v...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  >