0
Prezentace a materiály z hands-on-labů
Tomáš Slavíček
| publikováno 28. března 2012
Dávám k dispozici prezentaci a materiály ze dvou praktických hands-on-labů o vývoji her v XNA pro Windows Phone, které se konaly 20.3. a 27.3.2025 v Praze v budově Microsoftu. Přikládám ke stažení ...
0
Termíny seminářů o vývoji her v XNA pro Windows Phone
Tomáš Slavíček
| publikováno 13. února 2012
Pokud se chcete naučit programovat hry pro Windows Phone v XNA, máme pro vás tipy na semináře.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Portace hry na PC a Xbox 360 (15. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 7. ledna 2012
V posledním díle našeho obsáhlého seriálu o vývoji her pro WP v XNA se podíváme na to, jak můžete tituly portovat na PC a Xbox 360.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Vstup z klávesnice, práce s daty (14. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 29. prosince 2011
V dnešním díle budeme pokračovat s popisem užitečných triků pro vývoj XNA her pro Windows Phone. Podíváme se na možnosti, jakým způsobem se dají ve hrách načítat a ukládat data.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Triky pro vykreslování grafiky (13. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 22. prosince 2011
Ve třináctém díle o programování her pro Windows Phone v XNA vám představíme užitečné triky pro vykreslování grafiky.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Životní cyklus aplikací a hudba (12. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 16. prosince 2011
Po krátké odmlce se vracíme k seriálu o vývoji her v XNA pro Windows Phone. V dnešním díle se podíváme na chování aplikací a přehrávání zvuků/hudby.
0
Herní 3D engine pro Windows Phone 7 – bakalářka ke stažení
Tomáš Slavíček
| publikováno 10. prosince 2011
Přibližně poslední rok jsem programoval (a poslední tři týdny sepisoval) bakalářku na téma herní 3D engine pro Windows Phone 7. Včera jsem ji dokončil a odevzdal. Dávám ji k dispozici ke stažení, m...
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Lokalizace a vykreslení písma (11. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 13. listopadu 2011
V dnešním díle našeho seriálu se podíváme na vykreslování textu a na to, jak hru lokalizovat do dalších jazyků. Také si ukážeme, co je nutné pro nahrání titulu do Marketplace.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Animace a gesta na displeji (10. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 11. listopadu 2011
V novém díle našeho seriálu o programování her pro Windows Phone v XNA se podíváme na animace a dotyková gesta na displeji. Připravte si raketku a jdeme na to :-)
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Ovládání pohybovým senzorem (9. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 6. listopadu 2011
V devátém díle našeho seriálu o programování her v XNA se podíváme na to, jak využít ovládání pohybovým senzorem/gyroskopem.