0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Vykreslení, výběr a pohyb objektů (7. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 29. října 2011
V minulém díle jsme si vykreslili raketku za pomoci třídy Sprite. Dnes tento pomocný objekt znovu využijeme a pustíme se do vykreslování přilétávajících bonusů.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Tvorba vlastní hry (6. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 26. října 2011
V šestém díle našeho pravidelného seriálu o programování pro Windows Phone v XNA začneme tvořit vlastní hru.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Rotace displeje, změna rozlišení (5. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 21. října 2011
Pátý díl seriálu o tvorbě her v XNA vás seznámí s možnostmi rotace displeje, změny rozlišení či spuštění na celou obrazovku. Jdeme programovat!
0
Vyvíjíme pro Windows Phone: Základy XNA a první projekt (4. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 18. října 2011
Jak jsme si už řekli, hry pro Windows Phone 7 se nejčastěji vyvíjí pomocí XNA Frameworku. V dnešním díle si přiblížíme jeho hlavní principy a postupně se pustíme do programování jedné hry.
0
Vyvíjíme pro Windows Phone: Xbox LIVE hry, XNA (3. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 14. října 2011
O vytváření aplikací pro Windows Phone jsme si pověděli už poměrně hodně informací. Dnes se na tuto platformu ale podíváme ještě jednou, čistě z herního pohledu. Popíšeme si například, čím se liší ...
0
Vyvíjíme pro Windows Phone: Specifika platformy, Marketplace (2. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 12. října 2011
V prvním díle našeho seriálu jsme se seznámili s aktuální situací Windows Phone na českém trhu a prošli jsme si základní požadavky na vývoj. Tentokrát se podrobněji podíváme na jednotlivá specifika...
0
Vyvíjíme pro Windows Phone: Úvod a základní požadavky (1. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 7. října 2011
Zaujal vás systém Windows Phone natolik, že jste si pro něj chtěli zkusit vytvořit nějakou hru nebo aplikaci? Nebo vás jen zajímalo podrobněji, jak tam jsou některé věci řešené? Tímto seriálem bych...
0
Články a videa o programování her v XNA
Tomáš Slavíček
| publikováno 21. srpna 2011
Pro telefony se systémem Windows Phone 7 se dá programovat dvěma způsoby - v Silverlightu a v XNA. Pomocí XNA frameworku se dají poměrně jednoduše vytvářet hry, nebo další dobře vypadající aplikace...
0
Programování her v XNA – série webcastů
Tomáš Slavíček
| publikováno 2. května 2011
Série webcastů (cca 10-15 minutových videí) o programování her v XNA frameworku. Zmiňuji zde základní principy XNA a na praktickém příkladě popisuji jednotlivé jeho zajímavé vlastnosti. V průběhu t...
0
Vývoj her v XNA #13: 2D hra s raketkou #4
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 17. března 2011
Odečítání životů, kolize s asteroidem a přičítání skóre. Blížíme se do finiše.