0
Vývoj her v XNA #3: První projekt a herní smyčka
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 6. ledna 2011
V tomto díle poprvé otevřeme Visual Studio a pomalu se pustíme do vývoje naší jednoduché hry.
0
Nové články o vývoji v XNA pro začátečníky a o Windows Phone 7
Tomáš Slavíček
| publikováno 1. ledna 2011
Spolu se Štěpánem Pazderkou jsme začali psát nový seriál o vývoji her v XNA. Obtížností by měl být vhodný i pro začínající programátory.
0
Vývoj her v XNA #2 - Game design
Tomáš Slavíček
| publikováno 31. prosince 2010
Vývoj her není jen o programování, nejdříve také někdo musí také vymyslet, o čem vlastně bude.
0
Vývoj her v XNA #1 - Úvod, co je program a co .NET
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 31. prosince 2010
Určitě vás někdy lákalo vytvořit si vlastní hru, neříkejte, že ne. Přesně proto je tu náš seriál o vývoji her v XNA Game Studiu.
0
Vykreslování poloprůhledných objektů ve 3D scéně
Tomáš Slavíček
| publikováno 21. listopadu 2010
Když programujeme nějakou hru, očekáváme, že objekty v naší 3D scéně budou správně vykresleny. Nastavíme si parametry kamery (projekční matici a matici pohledu), rozmístíme si modely na správná mís...