0

Vývoj her v XNA #3: První projekt a herní smyčka

Štěpán Minatory Pazderka | publikováno 6. ledna 2011

V tomto díle poprvé otevřeme Visual Studio a pomalu se pustíme do vývoje naší jednoduché hry.


0

Nové články o vývoji v XNA pro začátečníky a o Windows Phone 7

Tomáš Slavíček | publikováno 1. ledna 2011

Spolu se Štěpánem Pazderkou jsme začali psát nový seriál o vývoji her v XNA. Obtížností by měl být vhodný i pro začínající programátory.


0

Vývoj her v XNA #2 - Game design

Tomáš Slavíček | publikováno 31. prosince 2010

Vývoj her není jen o programování, nejdříve také někdo musí také vymyslet, o čem vlastně bude.


0

Vývoj her v XNA #1 - Úvod, co je program a co .NET

Štěpán Minatory Pazderka | publikováno 31. prosince 2010

Určitě vás někdy lákalo vytvořit si vlastní hru, neříkejte, že ne. Přesně proto je tu náš seriál o vývoji her v XNA Game Studiu.


0

Vykreslování poloprůhledných objektů ve 3D scéně

Tomáš Slavíček | publikováno 21. listopadu 2010

Když programujeme nějakou hru, očekáváme, že objekty v naší 3D scéně budou správně vykresleny. Nastavíme si parametry kamery (projekční matici a matici pohledu), rozmístíme si modely na správná mís...

1 2 3 4 5