0

Menu her pro Windows Phone

Martin Kaše | publikováno 2. srpna 2013

Základní návod o tvorbě menu u her s příklady.


0

MonoGame: Úvod do platformy, vývoj pro Windows Phone 8 (1. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 25. ledna 2013

V úvodním článku nového seriálu se seznámíme s herním frameworkem MonoGame a podíváme se na novinky ve Windows Phone 8 z hlediska vývoje.


0

Záznamy a materiály ze zimních seminářů

Tomáš Slavíček | publikováno 25. ledna 2013

Přikládám ke stažení prezentace a zdrojové kódy ze seminářů o vývoji her pro Windows 8, v XNA a v MonoGame, které jsem vedl během prosince 2012. U prvních dvou je dostupný i záznam přednášky.


0

Vysoké rozlišení u XNA hry na WP8

Tomáš Slavíček | publikováno 30. prosince 2012

Shrnutí, jak řešit podporu vysokého rozlišení u WP8 her. Informace ohledně Xbox LIVE certifikace.


0

Tvorba her pro Xbox 360 – 1. Začínáme

Martin Kaše | publikováno 25. prosince 2012

Instalace a příprava na vývoj pro Xbox 360. Ukázka jednoduchého propojení přes wifi a vysvětlení vývoje na Xbox 360 pro studenty.


0

(en) Implementace HexaLines, podpora dotyků na desktop XNA, Intel AppUp

Tomáš Slavíček | publikováno 30. listopadu 2012

Shrnutí implementace nových HexaLines, návod jak řešit podporu multitouche u Win7 her v XNA, jak vytvořit instalační balíček pro Intel AppUp


0

Nové hry a aplikace pro Windows Phone

Tomáš Slavíček | publikováno 7. června 2012

V poslední době jsem dokončil několik zajímavých her pro Windows Phone, spolu i s jednou aplikací. Přikládám sem malou galerii screenshotů a rozcestník na další zdroje. Přes odkaz “ke stažení” se u...


0

Handwrite Notes: Jak aplikace vznikala a co bylo potřeba řešit?

Tomáš Slavíček | publikováno 5. května 2012

Aplikace Handwrite Notes umožňuje rychlé zapisování „kreslených“ poznámek. Při její tvorbě bylo potřeba řešit zajímavé technické otázky, které vám přiblíží právě tento článek.


0

Ukládání a načítání dat na WP7 + záznamy ze seminářů 2. část

Tomáš Slavíček | publikováno 1. května 2012

V druhém díle video seriálu o vývoji XNA her si rozpohybujeme objekty a ukážeme si ovládání pohybovým senzorem. Také se podíváme, jak na WP můžeme ukládat a načítat data.


0

Záznamy ze semináře o vývoji XNA her pro Windows Phone (1. část)

Tomáš Slavíček | publikováno 12. dubna 2012

Na SmartManii startujeme nový seriál, ve kterém naleznete záznamy ze seminářů o vývoji her v XNA pro platformu Windows Phone.

1 2 3 4 5