0
Menu her pro Windows Phone
Martin Kaše
| publikováno 2. srpna 2013
Základní návod o tvorbě menu u her s příklady.
0
MonoGame: Úvod do platformy, vývoj pro Windows Phone 8 (1. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 25. ledna 2013
V úvodním článku nového seriálu se seznámíme s herním frameworkem MonoGame a podíváme se na novinky ve Windows Phone 8 z hlediska vývoje.
0
Záznamy a materiály ze zimních seminářů
Tomáš Slavíček
| publikováno 25. ledna 2013
Přikládám ke stažení prezentace a zdrojové kódy ze seminářů o vývoji her pro Windows 8, v XNA a v MonoGame, které jsem vedl během prosince 2012. U prvních dvou je dostupný i záznam přednášky.
0
Vysoké rozlišení u XNA hry na WP8
Tomáš Slavíček
| publikováno 30. prosince 2012
Shrnutí, jak řešit podporu vysokého rozlišení u WP8 her. Informace ohledně Xbox LIVE certifikace.
0
Tvorba her pro Xbox 360 – 1. Začínáme
Martin Kaše
| publikováno 25. prosince 2012
Instalace a příprava na vývoj pro Xbox 360. Ukázka jednoduchého propojení přes wifi a vysvětlení vývoje na Xbox 360 pro studenty.
0
(en) Implementace HexaLines, podpora dotyků na desktop XNA, Intel AppUp
Tomáš Slavíček
| publikováno 30. listopadu 2012
Shrnutí implementace nových HexaLines, návod jak řešit podporu multitouche u Win7 her v XNA, jak vytvořit instalační balíček pro Intel AppUp
0
Nové hry a aplikace pro Windows Phone
Tomáš Slavíček
| publikováno 7. června 2012
V poslední době jsem dokončil několik zajímavých her pro Windows Phone, spolu i s jednou aplikací. Přikládám sem malou galerii screenshotů a rozcestník na další zdroje. Přes odkaz “ke stažení” se u...
0
Handwrite Notes: Jak aplikace vznikala a co bylo potřeba řešit?
Tomáš Slavíček
| publikováno 5. května 2012
Aplikace Handwrite Notes umožňuje rychlé zapisování „kreslených“ poznámek. Při její tvorbě bylo potřeba řešit zajímavé technické otázky, které vám přiblíží právě tento článek.
0
Ukládání a načítání dat na WP7 + záznamy ze seminářů 2. část
Tomáš Slavíček
| publikováno 1. května 2012
V druhém díle video seriálu o vývoji XNA her si rozpohybujeme objekty a ukážeme si ovládání pohybovým senzorem. Také se podíváme, jak na WP můžeme ukládat a načítat data.
0
Záznamy ze semináře o vývoji XNA her pro Windows Phone (1. část)
Tomáš Slavíček
| publikováno 12. dubna 2012
Na SmartManii startujeme nový seriál, ve kterém naleznete záznamy ze seminářů o vývoji her v XNA pro platformu Windows Phone.