Kryštof Laryš
| publikováno 10. března 2009
Čtvrtý díl je věnován hostování služby ve Windows Service. Vysvětlíme si přesný postup, jak takovýmto způsobem službu hostovat, jak ji nainstalovat do Windows Service a jak ji spustit.
0
Real World Functional Programming: Second review finished!
Tomáš Petříček
| publikováno 2. března 2009
I've been working on the Real World Functional Programming in .NET
book for quite some time now. In fact, I had the first discussions with Michael Stephens
from Manning in March last year and ...
Kryštof Laryš
| publikováno 24. února 2009
V tomto díle se podíváme na to, jak vytvořit jednoduchou WCF službu, dále aplikaci, která bude službu hostovat neboli hosta a klientskou aplikaci neboli klienta. Pokusíme se využít a názorně si uká...
Kryštof Laryš
| publikováno 13. února 2009
Vítám vás u dalšího dílu seriálu. Dnes se podíváme podrobněji na pojmy, jako jsou kontrakty (contracts), bindings, instancing a zmíníme se o pojmech souvisejících s nastavením chování služeb (servi...
0
Source code for Real World Functional Programming available!
Tomáš Petříček
| publikováno 12. února 2009
As you can see, there has been quite a bit of silence on this blog for a while.
There are two reasons for that - the first is that I'm still working on the book
Real World Functional
Progra...
Kryštof Laryš
| publikováno 3. února 2009
Vítám vás u prvního dílu seriálu o WCF. V tomto díle si zodpovíme otázky jako: Co je to WCF, proč jej používat, v čem jsou jeho výhody, jak souvisí WCF se SOA a mnoho dalších. Zároveň se podíváme n...
Kryštof Laryš
| publikováno 2. února 2009
Vítám vás u úvodního dílu seriálu o Windows Communication Foundation (dále jen WCF). WCF je robustní technologie umožňující tvorbu distribuovaných aplikací prakticky na libovolném komunikačním prot...
0
Functional Programming in .NET using C# and F# (Manning Greenpaper)
Tomáš Petříček
| publikováno 11. prosince 2008
Functional programming languages have been around for a while and were always astonishing for their
ability to express the ideas in a succinct, declarative way allowing the developer to focus on...
0
Reactive Programming (IV.) - Developing a game in Reactive LINQ
Tomáš Petříček
| publikováno 24. listopadu 2008
In this part of the article series about Reactive LINQwe're going to
implement a slightly more complicated application using the library that I introduced
in the previous three articles. We're...
0
Reactive Programming (III.) - Useful Reactive LINQ Operators
Tomáš Petříček
| publikováno 21. listopadu 2008
In the previous article, I introduced Reactive LINQ.
I explained the different point of view that we can use when working with .NET events. The idea is that
.NET events can be viewed as streams...