0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Lokalizace a vykreslení písma (11. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 13. listopadu 2011
V dnešním díle našeho seriálu se podíváme na vykreslování textu a na to, jak hru lokalizovat do dalších jazyků. Také si ukážeme, co je nutné pro nahrání titulu do Marketplace.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Ovládání pohybovým senzorem (9. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 6. listopadu 2011
V devátém díle našeho seriálu o programování her v XNA se podíváme na to, jak využít ovládání pohybovým senzorem/gyroskopem.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Tvorba vlastní hry (6. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 26. října 2011
V šestém díle našeho pravidelného seriálu o programování pro Windows Phone v XNA začneme tvořit vlastní hru.
0
Vyvíjíme pro WP v XNA: Rotace displeje, změna rozlišení (5. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 21. října 2011
Pátý díl seriálu o tvorbě her v XNA vás seznámí s možnostmi rotace displeje, změny rozlišení či spuštění na celou obrazovku. Jdeme programovat!
0
Vyvíjíme pro Windows Phone: Základy XNA a první projekt (4. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 18. října 2011
Jak jsme si už řekli, hry pro Windows Phone 7 se nejčastěji vyvíjí pomocí XNA Frameworku. V dnešním díle si přiblížíme jeho hlavní principy a postupně se pustíme do programování jedné hry.
0
Vyvíjíme pro Windows Phone: Xbox LIVE hry, XNA (3. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 14. října 2011
O vytváření aplikací pro Windows Phone jsme si pověděli už poměrně hodně informací. Dnes se na tuto platformu ale podíváme ještě jednou, čistě z herního pohledu. Popíšeme si například, čím se liší ...
0
Vyvíjíme pro Windows Phone: Specifika platformy, Marketplace (2. díl)
Tomáš Slavíček
| publikováno 12. října 2011
V prvním díle našeho seriálu jsme se seznámili s aktuální situací Windows Phone na českém trhu a prošli jsme si základní požadavky na vývoj. Tentokrát se podrobněji podíváme na jednotlivá specifika...
0
Články a videa o programování her v XNA
Tomáš Slavíček
| publikováno 21. srpna 2011
Pro telefony se systémem Windows Phone 7 se dá programovat dvěma způsoby - v Silverlightu a v XNA. Pomocí XNA frameworku se dají poměrně jednoduše vytvářet hry, nebo další dobře vypadající aplikace...
0
Programování her v XNA – série webcastů
Tomáš Slavíček
| publikováno 2. května 2011
Série webcastů (cca 10-15 minutových videí) o programování her v XNA frameworku. Zmiňuji zde základní principy XNA a na praktickém příkladě popisuji jednotlivé jeho zajímavé vlastnosti. V průběhu t...
0
Programování výkonných her pro Windows Phone 7
Tomáš Slavíček
| publikováno 16. března 2011
Windows Phone 7 je nová mobilní platforma Microsoftu. Jak můžeme pro tato zařízení programovat výkonné hry, jaké zde máme možnosti a na co bychom si měli dát pozor?