0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Lokalizace a vykreslení písma (11. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 13. listopadu 2011

V dnešním díle našeho seriálu se podíváme na vykreslování textu a na to, jak hru lokalizovat do dalších jazyků. Také si ukážeme, co je nutné pro nahrání titulu do Marketplace.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Ovládání pohybovým senzorem (9. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 6. listopadu 2011

V devátém díle našeho seriálu o programování her v XNA se podíváme na to, jak využít ovládání pohybovým senzorem/gyroskopem.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Tvorba vlastní hry (6. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 26. října 2011

V šestém díle našeho pravidelného seriálu o programování pro Windows Phone v XNA začneme tvořit vlastní hru.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Rotace displeje, změna rozlišení (5. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 21. října 2011

Pátý díl seriálu o tvorbě her v XNA vás seznámí s možnostmi rotace displeje, změny rozlišení či spuštění na celou obrazovku. Jdeme programovat!


0

Vyvíjíme pro Windows Phone: Základy XNA a první projekt (4. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 18. října 2011

Jak jsme si už řekli, hry pro Windows Phone 7 se nejčastěji vyvíjí pomocí XNA Frameworku. V dnešním díle si přiblížíme jeho hlavní principy a postupně se pustíme do programování jedné hry.


0

Vyvíjíme pro Windows Phone: Xbox LIVE hry, XNA (3. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 14. října 2011

O vytváření aplikací pro Windows Phone jsme si pověděli už poměrně hodně informací. Dnes se na tuto platformu ale podíváme ještě jednou, čistě z herního pohledu. Popíšeme si například, čím se liší ...


0

Vyvíjíme pro Windows Phone: Specifika platformy, Marketplace (2. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 12. října 2011

V prvním díle našeho seriálu jsme se seznámili s aktuální situací Windows Phone na českém trhu a prošli jsme si základní požadavky na vývoj. Tentokrát se podrobněji podíváme na jednotlivá specifika...


0

Články a videa o programování her v XNA

Tomáš Slavíček | publikováno 21. srpna 2011

Pro telefony se systémem Windows Phone 7 se dá programovat dvěma způsoby - v Silverlightu a v XNA. Pomocí XNA frameworku se dají poměrně jednoduše vytvářet hry, nebo další dobře vypadající aplikace...


0

Programování her v XNA – série webcastů

Tomáš Slavíček | publikováno 2. května 2011

Série webcastů (cca 10-15 minutových videí) o programování her v XNA frameworku. Zmiňuji zde základní principy XNA a na praktickém příkladě popisuji jednotlivé jeho zajímavé vlastnosti. V průběhu t...


0

Programování výkonných her pro Windows Phone 7

Tomáš Slavíček | publikováno 16. března 2011

Windows Phone 7 je nová mobilní platforma Microsoftu. Jak můžeme pro tato zařízení programovat výkonné hry, jaké zde máme možnosti a na co bychom si měli dát pozor?

1 2 3 4