0

Záznamy a materiály ze zimních seminářů

Tomáš Slavíček | publikováno 25. ledna 2013

Přikládám ke stažení prezentace a zdrojové kódy ze seminářů o vývoji her pro Windows 8, v XNA a v MonoGame, které jsem vedl během prosince 2012. U prvních dvou je dostupný i záznam přednášky.


0

MonoGame: Úvod do platformy, vývoj pro Windows Phone 8 (1. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 25. ledna 2013

V úvodním článku nového seriálu se seznámíme s herním frameworkem MonoGame a podíváme se na novinky ve Windows Phone 8 z hlediska vývoje.


0

Použití SQLite ve WinRT

Vašek Jirovský | publikováno 1. ledna 2013

Protože ve WinRT není zabudovaná databáze jako SQL CE, jednou z mála použitelných je SQLite. Při použití SQLite s nejrozšířenější knihovnou sqlite-net v WinRT aplikaci v ČR podmínkách můžete narazi...


0

Propojení webu s aplikací ve Windows Store v IE10

Vašek Jirovský | publikováno 29. září 2012

Internet Explorer 10 (pouze Modern UI verze) má v sobě zabudovanou podporu pro html meta tagy, aby autoři stránek mohli uživatele nasměrovat na aplikaci k jejich webu.


0

Prezentace a materiály z hands-on-labů

Tomáš Slavíček | publikováno 28. března 2012

Dávám k dispozici prezentaci a materiály ze dvou praktických hands-on-labů o vývoji her v XNA pro Windows Phone, které se konaly 20.3. a 27.3.2025 v Praze v budově Microsoftu. Přikládám ke stažení ...


0

Windows Phone Tango: Co přinese nová aktualizace (velký přehled)

Tomáš Slavíček | publikováno 12. března 2012

Tango aktualizace přichází s podporou slabšího hardware, upravuje multitasking a přináší i několik omezení. Připravili jsme pro vás podrobný přehled o všech změnách.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Portace hry na PC a Xbox 360 (15. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 7. ledna 2012

V posledním díle našeho obsáhlého seriálu o vývoji her pro WP v XNA se podíváme na to, jak můžete tituly portovat na PC a Xbox 360.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Vstup z klávesnice, práce s daty (14. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 29. prosince 2011

V dnešním díle budeme pokračovat s popisem užitečných triků pro vývoj XNA her pro Windows Phone. Podíváme se na možnosti, jakým způsobem se dají ve hrách načítat a ukládat data.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Triky pro vykreslování grafiky (13. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 22. prosince 2011

Ve třináctém díle o programování her pro Windows Phone v XNA vám představíme užitečné triky pro vykreslování grafiky.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Životní cyklus aplikací a hudba (12. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 16. prosince 2011

Po krátké odmlce se vracíme k seriálu o vývoji her v XNA pro Windows Phone. V dnešním díle se podíváme na chování aplikací a přehrávání zvuků/hudby.

1 2 3 4