0
Vývoj her v XNA #13: 2D hra s raketkou #4
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 17. března 2011
Odečítání životů, kolize s asteroidem a přičítání skóre. Blížíme se do finiše.
0
Vývoj her v XNA #12: 2D hra s raketkou #3
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 11. března 2011
Naše 2D hra s raketkou už se začíná chovat jako hra, máme zde střílející raketku i asteroidy k sestřelení.
0
Vývoj her v XNA #11: 2D hra s raketkou #2
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 3. března 2011
Pokračujeme ve vývoji naší jednoduché hry s ratetkou. Už střílí!
0
Vývoj her v XNA #10: 2D hra s raketkou #1
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 9. února 2011
V dalším díle našeho seriálu o vývoji her v XNA se pustíme pro změnu do 2D hříčky s ničivou raketkou.
0
Vývoj her v XNA #9: Jednoduchá 3D hra #4
Tomáš Slavíček
| publikováno 4. února 2011
Minule jsme si naši scénu vylepšili graficky a umožnili jsme pohyb hlavního hrdiny. V dnešním díle si naši jednoduchou 3D hru dokončíme.
0
Vývoj her v XNA #8: Jednoduchá 3D hra #3
Tomáš Slavíček
| publikováno 31. ledna 2011
V minulém díle seriálu jsme si připravili jednoduchou scénu. Zatím nevypadala nijak extra a ani se nám v ní nic nehýbalo. Dnes si ji vylepšíme.
0
Vývoj her v XNA #7: Jednoduchá 3D hra #2
Tomáš Slavíček
| publikováno 26. ledna 2011
V minulém díle jsme si připravili náš projekt pro další programování, umístili jsme si do něj model stažený z internetu a pomocné soubory. Nyní se už pustíme do vlastního programování.
0
Vývoj her v XNA #6: Jednoduchá 3D hra #1
Tomáš Slavíček
| publikováno 21. ledna 2011
V dnešním díle se už pustíme do vlastního programování jednoduché hry. Jak jsme si naplánovali minule, naším cílem bude chodit s hlavním hrdinou po plošinkách umístěných v prostoru a sbírat nějaké ...
0
Vývoj her v XNA #5: Základní principy 3D grafiky
Tomáš Slavíček
| publikováno 15. ledna 2011
Trocha teorie o 3D grafice, než se vrhneme na 3D praxi.
0
Vývoj her v XNA #4: OOP a orientace v XNA
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 11. ledna 2011
Od teorie k praxi. V tomto díle se pustíme do příprav své vlastní hry.