0

Vývoj her v XNA #3: První projekt a herní smyčka

Štěpán Minatory Pazderka | publikováno 6. ledna 2011

V tomto díle poprvé otevřeme Visual Studio a pomalu se pustíme do vývoje naší jednoduché hry.


0

Nové články o vývoji v XNA pro začátečníky a o Windows Phone 7

Tomáš Slavíček | publikováno 1. ledna 2011

Spolu se Štěpánem Pazderkou jsme začali psát nový seriál o vývoji her v XNA. Obtížností by měl být vhodný i pro začínající programátory.


0

Vývoj her v XNA #1 - Úvod, co je program a co .NET

Štěpán Minatory Pazderka | publikováno 31. prosince 2010

Určitě vás někdy lákalo vytvořit si vlastní hru, neříkejte, že ne. Přesně proto je tu náš seriál o vývoji her v XNA Game Studiu.


0

Vývoj her v XNA #2 - Game design

Tomáš Slavíček | publikováno 31. prosince 2010

Vývoj her není jen o programování, nejdříve také někdo musí také vymyslet, o čem vlastně bude.


0

Konfigurace přesměrování USB ve funkci RemoteFX

Jiří Janata | publikováno 24. listopadu 2010

V tomto screencastu si ukážeme konfiguraci další z funkcí, kterou obsahuje RemoteFX. Tou funkcí je přeměrování USB a my si ukážeme jak ji správně nastavit a používat


0

Vykreslování poloprůhledných objektů ve 3D scéně

Tomáš Slavíček | publikováno 21. listopadu 2010

Když programujeme nějakou hru, očekáváme, že objekty v naší 3D scéně budou správně vykresleny. Nastavíme si parametry kamery (projekční matici a matici pohledu), rozmístíme si modely na správná mís...


0

Vyvíjíme aplikace pro Windows Phone 7: Jak začít a co budeme potřebovat?

Tomáš Slavíček | publikováno 8. listopadu 2010

Přáli jste si někdy nahlédnout pod pokličku vývoje her a aplikací pro operační systém Windows Phone 7? Tento článek by měl být prvním z krátké série o vývoji aplikací pro novou mobilní platformu Mi...


0

HexaLines – optimalizace a vykreslování na Windows Mobile

Tomáš Slavíček | publikováno 14. září 2010

Ještě jednou bych se chtěl vrátit k tématu programování hry HexaLines a trochu podrobněji poodkrýt, jak jsem řešil vykreslování. Nepředpokládám, že by tady bylo mnoho lidí, kteří by se chtěli poušt...


0

Windows Phone 7–1. VS, Hello World

Tomáš Fučík | publikováno 2. září 2010

Pro začátek se můžeme podívat na samotné Visual Studio, aby se s ním seznámili i ti, kteří jej neznají a mohli se tak rychleji zorientovat. Dále si vytvoříme jednoduchou aplikaci v duchu Hello Worl...


0

Windows Phone 7

Tomáš Fučík | publikováno 31. srpna 2010

V tomto článku bych chtěl lidem přiblížit nový operační systém WP7, co nabízí, jaké technologie využívá a co budete potřebovat, pokud se chcete zapojit do velkého kolotoče, který se teď s mobilními...

1 2 3 4 5 6 7 8