0
Vývoj her v XNA #3: První projekt a herní smyčka
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 6. ledna 2011
V tomto díle poprvé otevřeme Visual Studio a pomalu se pustíme do vývoje naší jednoduché hry.
0
Nové články o vývoji v XNA pro začátečníky a o Windows Phone 7
Tomáš Slavíček
| publikováno 1. ledna 2011
Spolu se Štěpánem Pazderkou jsme začali psát nový seriál o vývoji her v XNA. Obtížností by měl být vhodný i pro začínající programátory.
0
Vývoj her v XNA #1 - Úvod, co je program a co .NET
Štěpán Minatory Pazderka
| publikováno 31. prosince 2010
Určitě vás někdy lákalo vytvořit si vlastní hru, neříkejte, že ne. Přesně proto je tu náš seriál o vývoji her v XNA Game Studiu.
0
Vývoj her v XNA #2 - Game design
Tomáš Slavíček
| publikováno 31. prosince 2010
Vývoj her není jen o programování, nejdříve také někdo musí také vymyslet, o čem vlastně bude.
0
Konfigurace přesměrování USB ve funkci RemoteFX
Jiří Janata
| publikováno 24. listopadu 2010
V tomto screencastu si ukážeme konfiguraci další z funkcí, kterou obsahuje RemoteFX. Tou funkcí je přeměrování USB a my si ukážeme jak ji správně nastavit a používat
0
Vykreslování poloprůhledných objektů ve 3D scéně
Tomáš Slavíček
| publikováno 21. listopadu 2010
Když programujeme nějakou hru, očekáváme, že objekty v naší 3D scéně budou správně vykresleny. Nastavíme si parametry kamery (projekční matici a matici pohledu), rozmístíme si modely na správná mís...
0
Vyvíjíme aplikace pro Windows Phone 7: Jak začít a co budeme potřebovat?
Tomáš Slavíček
| publikováno 8. listopadu 2010
Přáli jste si někdy nahlédnout pod pokličku vývoje her a aplikací pro operační systém Windows Phone 7? Tento článek by měl být prvním z krátké série o vývoji aplikací pro novou mobilní platformu Mi...
0
HexaLines – optimalizace a vykreslování na Windows Mobile
Tomáš Slavíček
| publikováno 14. září 2010
Ještě jednou bych se chtěl vrátit k tématu programování hry HexaLines a trochu podrobněji poodkrýt, jak jsem řešil vykreslování. Nepředpokládám, že by tady bylo mnoho lidí, kteří by se chtěli poušt...
0
Windows Phone 7–1. VS, Hello World
Tomáš Fučík
| publikováno 2. září 2010
Pro začátek se můžeme podívat na samotné Visual Studio, aby se s ním seznámili i ti, kteří jej neznají a mohli se tak rychleji zorientovat. Dále si vytvoříme jednoduchou aplikaci v duchu Hello Worl...
0
Windows Phone 7
Tomáš Fučík
| publikováno 31. srpna 2010
V tomto článku bych chtěl lidem přiblížit nový operační systém WP7, co nabízí, jaké technologie využívá a co budete potřebovat, pokud se chcete zapojit do velkého kolotoče, který se teď s mobilními...