0

Složitější konstrukty, low-level přístup a generické programování

Jakub Čermák | publikováno 14. září 2009

V tomto článku je popsána nadstavba C++ pro práci s .NET prostředím zvaná C++/CLI umožňující vytvářed mixed assembly obsahující jak managed tak unmanaged kód. V tomto díle jsou popsány pokročilej...


0

Úvod do jazyka a základní konstrukce

Jakub Čermák | publikováno 3. září 2009

V tomto článku je popsána nadstavba C++ pro práci s .NET prostředím zvaná C++/CLI umožňující vytvářed mixed assembly obsahující jak managed tak unmanaged kód. V prvním díle je popsána myšlenka ja...


0

Hra HexaLines a vývoj pro Pocket PC

Tomáš Slavíček | publikováno 20. července 2009

Několik posledních měsíců si hraji a vytvářím logickou hru pro mobily a kapesní počítače. Letos jsem ji také využil jako zápočtový program do letního semestru programování, teď jsem ještě dopisoval...


2

On-line prohlížeč zdrojového kódu HTML stránek

Kryštof Laryš | publikováno 11. května 2008

Jste vývojáři webových stránek nebo vás tato oblast alespoň zajímá? Chtěli jste si v Internet Exploreru otevřít zdrojový kód prohlížené stránky, ale bylo to příliš nepohodlné? Nechtěla se vám stále...


4

Vlastní ovládací prvky pro aplikace

Lukáš Kouřil | publikováno 3. května 2008

Spolu s Visual Studiem je dodávána spousta ovládacích prvků, jako jsou Button, Listbox, Label a další, které je možné použít pro vytváření GUI aplikace. Co však dělat, pokud si ze spousty možností,...


1

WPF databinding jak jej možná neznáte - Datová konverze

Lukáš Kouřil | publikováno 23. ledna 2008

O tom, že se bez databindingu nelze obejít, ví asi každy. Stejně tak asi každý ví, že díky WPF lze přímo v jazyce XAML vytvářet datové zdroje a navazovat je na různé ovládací prvky. Ale ví také kaž...


266

Časově náročné výpočty na pozadí aplikace v .NET

Lukáš Kouřil | publikováno 5. září 2007

Každý, kdo se alespoň trochu věnuje programování, se již setkal se situací, kdy některá část programu trvala déle, než je únosné. V takovém případě došlo téměř k „zablokování“ celé aplikace, s kter...


11

Prohlížeč komiksů od návrhu po nasazení - 2. díl aneb Základní objektový návrh

Aleš Růžička | publikováno 17. prosince 2006

V této sérii článků bych vás rád provedl vývojem jednoduchého programu od návrhu až po nasazení. Půjde o prohlížeč komiksů z internetu. Je to snadná, ale přesto velmi použitelná aplikace (alespoň p...


7

Prohlížeč komiksů od návrhu po nasazení - 1. díl aneb ani řádek kódu

Aleš Růžička | publikováno 17. prosince 2006

V této sérii článků bych vás rád provedl vývojem jednoduchého programu od návrhu až po nasazení. Půjde o prohlížeč komiksů z internetu. Je to snadná, ale přesto velmi použitelná aplikace (alespoň p...

1 2 3 4 5 6 7 8