0

Vyzkoušeli jsme nové Nokie s Windows Phone (první dojmy)

Tomáš Slavíček | publikováno 27. října 2011

Dostali jsme možnost krátce vyzkoušet nově představené Nokie modelové řady Lumia (710 a 800) s operačním systémem Windows Phone 7.5 „Mango“. Přečtěte si naše první dojmy.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Tvorba vlastní hry (6. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 26. října 2011

V šestém díle našeho pravidelného seriálu o programování pro Windows Phone v XNA začneme tvořit vlastní hru.


0

Vyvíjíme pro WP v XNA: Rotace displeje, změna rozlišení (5. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 21. října 2011

Pátý díl seriálu o tvorbě her v XNA vás seznámí s možnostmi rotace displeje, změny rozlišení či spuštění na celou obrazovku. Jdeme programovat!


0

Vyvíjíme pro Windows Phone: Základy XNA a první projekt (4. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 18. října 2011

Jak jsme si už řekli, hry pro Windows Phone 7 se nejčastěji vyvíjí pomocí XNA Frameworku. V dnešním díle si přiblížíme jeho hlavní principy a postupně se pustíme do programování jedné hry.


0

Vyvíjíme pro Windows Phone: Xbox LIVE hry, XNA (3. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 14. října 2011

O vytváření aplikací pro Windows Phone jsme si pověděli už poměrně hodně informací. Dnes se na tuto platformu ale podíváme ještě jednou, čistě z herního pohledu. Popíšeme si například, čím se liší ...


0

Vyvíjíme pro Windows Phone: Specifika platformy, Marketplace (2. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 12. října 2011

V prvním díle našeho seriálu jsme se seznámili s aktuální situací Windows Phone na českém trhu a prošli jsme si základní požadavky na vývoj. Tentokrát se podrobněji podíváme na jednotlivá specifika...


0

Vyvíjíme pro Windows Phone: Úvod a základní požadavky (1. díl)

Tomáš Slavíček | publikováno 7. října 2011

Zaujal vás systém Windows Phone natolik, že jste si pro něj chtěli zkusit vytvořit nějakou hru nebo aplikaci? Nebo vás jen zajímalo podrobněji, jak tam jsou některé věci řešené? Tímto seriálem bych...


0

HexaLines pro Windows Mobile – 2/3 ohlédnutí po roce prodejů

Tomáš Slavíček | publikováno 13. července 2011

Koncem července jsem se pokusil vyvolat další vlnu zájmu. Došlo mi, že další propagace opravdu bude potřeba a také to bude chtít vyladit všechny drobné chyby.


0

HexaLines pro Windows Mobile – 3/3 ohlédnutí po roce prodejů

Tomáš Slavíček | publikováno 13. července 2011

Spíš může být zajímavější se zamyslet, co jsem vlastně mohl udělat jinak. Několik věcí jsem už zmínil v předchozích článcích.


0

HexaLines pro Windows Mobile – 1/3 ohlédnutí po roce prodejů

Tomáš Slavíček | publikováno 13. července 2011

Ještě několika články bych se chtěl vrátit k mojí hře HexaLines, kterou jsem vytvořil pro kapesní počítače a telefony s Windows Mobile. Uběhl přibližně jeden rok od doby, kdy jsem ji dokončil a pus...

1 2 3 4