0
Mýty a fakta o Windows Phone 7
David Gešvindr
| publikováno 9. května 2011
Nový mobilní operační systém Windows Phone 7 je zcela odlišný od svého předchůdce Windows Mobile. Rojí se proto kolem něj řada otázek a mýtů, které uvedeme na pravou míru.
0
Programování výkonných her pro Windows Phone 7
Tomáš Slavíček
| publikováno 16. března 2011
Windows Phone 7 je nová mobilní platforma Microsoftu. Jak můžeme pro tato zařízení programovat výkonné hry, jaké zde máme možnosti a na co bychom si měli dát pozor?
0
Nové články o vývoji v XNA pro začátečníky a o Windows Phone 7
Tomáš Slavíček
| publikováno 1. ledna 2011
Spolu se Štěpánem Pazderkou jsme začali psát nový seriál o vývoji her v XNA. Obtížností by měl být vhodný i pro začínající programátory.
0
Vyvíjíme aplikace pro Windows Phone 7: Jak začít a co budeme potřebovat?
Tomáš Slavíček
| publikováno 8. listopadu 2010
Přáli jste si někdy nahlédnout pod pokličku vývoje her a aplikací pro operační systém Windows Phone 7? Tento článek by měl být prvním z krátké série o vývoji aplikací pro novou mobilní platformu Mi...
0
HexaLines – optimalizace a vykreslování na Windows Mobile
Tomáš Slavíček
| publikováno 14. září 2010
Ještě jednou bych se chtěl vrátit k tématu programování hry HexaLines a trochu podrobněji poodkrýt, jak jsem řešil vykreslování. Nepředpokládám, že by tady bylo mnoho lidí, kteří by se chtěli poušt...
0
Windows Phone 7–1. VS, Hello World
Tomáš Fučík
| publikováno 2. září 2010
Pro začátek se můžeme podívat na samotné Visual Studio, aby se s ním seznámili i ti, kteří jej neznají a mohli se tak rychleji zorientovat. Dále si vytvoříme jednoduchou aplikaci v duchu Hello Worl...
0
Windows Phone 7
Tomáš Fučík
| publikováno 31. srpna 2010
V tomto článku bych chtěl lidem přiblížit nový operační systém WP7, co nabízí, jaké technologie využívá a co budete potřebovat, pokud se chcete zapojit do velkého kolotoče, který se teď s mobilními...
0
HexaLines - jak jsem řešil umělou inteligenci
Tomáš Slavíček
| publikováno 15. července 2010
Poslední dobou jsem ve volném čase mezi školními povinnostmi programoval hru HexaLines pro zařízení s Windows Mobile. Jeden článek o vývoji jsem už sem kdysi psal, přesto bych se rád podělil o dalš...
0
Jednoduchý klient pro FourSquare na Windows Mobile
Tomáš Herceg
| publikováno 22. dubna 2010
Nedávno jsem někde něco četl o FourSquarea docela mě ta služba zaujala. Ne proto, že bych měl potřebu nějak šířit, kde právě jsem a co dělám (resp. co mě zase sere), protože na to mám Twitter. Jen ...
0
Hra HexaLines a vývoj pro Pocket PC
Tomáš Slavíček
| publikováno 20. července 2009
Několik posledních měsíců si hraji a vytvářím logickou hru pro mobily a kapesní počítače. Letos jsem ji také využil jako zápočtový program do letního semestru programování, teď jsem ještě dopisoval...